Open Source Software

Samen met enkele kantoorgenoten en Redhat heb ik een maandje geleden een seminar georganiseerd over juridische, strategische en commerciële aandachtspunten bij open source software, zoals onder meer open source policies. De sprekers waren Huub de Jong (Bird & Bird Den Haag), Alexander Duisberg (Bird & Bird München), Johan Krebbers (Global IT Architect Shell) en Christoph Linhart (Redhat). Zelf trad ik op als moderator. De door mijn kantoorgenoten gegeven presentaties zijn hieronder te vinden.

Momenteel werk ik samen met Maurits Westerik hard aan een Nederlandse vertaling van de General Public License v.3 (tekst en commentaar). Stuur me een mail als je interesse hebt in het eindresultaat of bepaalde kwesties aan de orde wilt stellen.

presentatie-alexander-duisberg

presentatie-huub-de-jong

Leave a Reply

